Bandenreparatiesysteem Pneusil
Pneusil
PNEUSIL WP10
PNEUSIL
Registreer nu voor toegang tot meer dan 125.000 producten
- Paddenstoelvormige reparatie-unit geschikt voor radiaal- en diagonaalbanden met of zonder binnenband (tubeless)
- Geschikt voor banden tot en met snelheidsmarkering V (tot 240 km/h)
- De reparatie-units worden verwerkt met hoogvaste vulcaniseringskit
- Alleen reparatie vanaf de binnenzijde biedt maximale kwaliteit, betrouwbaarheid en veiligheid
Doorrijden met een lekke band tot de auto volledig stilvalt, kan aanzienlijke schade aan de structuur van de band veroorzaken. Uitsluitend controle van de binnenband door een specialist biedt de basis voor een beslissing over al dan niet repareren van de band, en zo ja, met welk reparatiesysteem. De band moet daarom altijd van de velg worden verwijderd - de veiligheid is daarvan afhankelijk!
In overeenstemming met § 36 van het Duitse wegenverkeersreglement (StVZO) betreffende richtlijnen voor beoordeling en reparatie van schade aan luchtbanden van 8 februari 2001 moet elke band vóór reparatie van de velg worden verwijderd, zodat de schade beoordeeld en de reparatie uitgevoerd kan worden.
Datasheets(X)
Reparatie tot 6 mm (auto) en 10 mm (truck). Ook geschikt voor RunFlat-banden.
De paddenstoelvorm van de reparatie-unit maakt een professionele reparatie van het beschadigde gebied in twee fasen mogelijk:
- De hoed van de 'paddenstoel' wordt op de binnenband gevulcaniseerd en waarborgt absolute drukdichtheid. Geen verlies van bandenspanning!
- De steel van de reparatie-unit wordt in het insteekkanaal gevulcaniseerd, om te voorkomen dat vuil, stof, zout water of andere stoffen binnen in de band terechtkomen en corrosie veroorzaken en om te voorkomen dat de 'hoed' losraakt.
Maximale gatdiameter | 10 mm |
Schachtdiameter | 12 mm |
Schijfdiameter | 90 mm |
RAL-kleurnuance selecteren
!! LET OP: De beeldschermweergave van de kleur wijkt af van de echte kleurnuance !!